FIZJOTERAPIA / OSTEOPATIA

W Fizjospec możecie Państwo liczyć na indywidualne i kompleksowe podejście terapeutów do Państwa dolegliwości.

Dzięki holistycznemu podejściu udaje nam się rozpoznawać ważne zależności pomiędzy strukturą ludzkiego ciała, a sposobem jego funkcjonowania. Jako Osteopaci prowadzimy terapię pracując na wszystkich układach w ciele człowieka. Rozumienie powiązań pomiędzy systemami organizmu na różnych jego poziomach pozwala osiągać nam efektywne wyniki terapeutyczne. Medycyna osteopatyczna dostrzega, że wiele czynników upośledza naturalną tendencję do regeneracji. Osteopatia ma na celu zatem wyzwolenie i rozwijanie wszystkich naturalnych zasobów organizmu, skupia się na pacjencie, a nie tylko na jego chorobie.

W naszym gabinecie zajmujemy się również szeroko pojętą nowoczesną fizjoterapią stomatologiczną, uroginekologiczną, dziecięcą, ortopedyczną i sportową. Posiadamy umiejętności pozwalające na leczenie wielu dolegliwości bólowych. Stosując techniki zaczerpnięte z licznych szkoleń i kursów, dobieramy terapię dostosowaną do indywidualnych potrzeb leczenia pacjenta. Stosujemy m. In. techniki mięśniowo-powięziowe, manipulacje krótkodźwigniowe (HVLA), suche igłowanie, kinesiotaping, terapię wisceralną, czaszkowo-krzyżową.

Usunięcie bólu czy innych dolegliwości to nie koniec terapii. Dla nas liczy się odnalezienie przyczyny problemu, dzięki czemu pacjent może być pewny, że efekt terapii będzie długotrwały. Dopiero wtedy zaczyna się u nas proces profilaktyki przed nawrotem dolegliwości oraz edukacja w ergonomii, która znacznie zmniejsza ryzyko ponownych przeciążeń.